« Home | Anaconda....Hippo » | Just for the hell of it (part 3) » | South Park / Family Guy » | NBA Bitches Vol 1 » | Grillz » | Shavlik » | "Desert Pinup" » | snubster » | 2006 NATIONAL CHAMPIONS!!! » | Southwest @ IAD » 

Tuesday, April 11, 2006 

GI Joe on YouTube

Sheel (9:35:27 AM): have you seen the gi joe videos?
Me (9:35:40 AM): nope
Sheel (9:35:54 AM): youtube search -> gi joe
Sheel (9:36:04 AM): you will crack your ass off
Me (9:40:15 AM): lol, you know ive seen this before, quality
Sheel (9:40:34 AM): yeah fuckin hilarious
Me (9:40:51 AM): well i saw the fire one, not these other ones
Sheel (9:41:00 AM): the best one is this one
Sheel (9:41:16 AM): http://www3.youtube.com/watch?v=UmGAYXehkcU&search=gi%20joe
Sheel (9:41:19 AM): carnival
Me (9:42:37 AM): haha wtf
Sheel (9:42:43 AM): hahahhahahaaa
Sheel (9:43:33 AM): http://www3.youtube.com/watch?v=zOgn65Dh9Zo&search=gi%20joe
Sheel (9:43:36 AM): that's fuckin hilarious too
Me (9:46:24 AM): ahha why am i watching this
Sheel (9:47:12 AM): cause it's awsaome
Me (9:51:03 AM): i think im just gonna copy and paste this conversation for a blog post
Sheel (9:51:14 AM): awesome

The Blog

    My blog full of random crap.
    History/Stages of this blog:
    1. Completely random crap
    2. G-Dub is stupid...really stupid. why are you voting for him..seriously
    3. everyone sucks (for voting for G-Dub)
    4. Google Lovefest
    5. YouTube Lovefest
    6. The Wire Lovefest
    7. Wii Lovefest
    8. Sporadic Posts
    (with UMD sports stuff mixed in everywhere)


    This is a Flickr badge showing public photos from Chris McCoy. Make your own badge here.
    This plugin requires Adobe Flash 9.

    Get Firefox!
Powered by Blogger
and Blogger Templates